nuffnang

..myFOllOweRs..

bLOg i fOllOw..!!

Image01 Photobucket 'create

nak cari aper???

Get This Wan Hazel Home Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Thursday, February 03, 2011

..merewang d KBMALL..

ceritanya bermula bila saya tengah rehat sambil menOntOn tv bersama my sis..then,a few secOnd, *tutt tutt terdengar nada mesej my sis's fOn..then,lepas baca my sis pOn ajak saya kuar..katanya tunang kawannya nak blanja kitOrang makan kat Pizza..

kitOrang dulu slalu hangOut sesama..skarang dah xsempat nak jumpa kan cOz my sis n me dah future study,pastu si kak tehah lak dah kawen,then kak ida lak sibuk ngan shOw..dancer??ha'ah..under Istana Diraja..saya pOm pernah jOin gak dulu..pastu kene stOp sebab masa tu nak hadapi SPM..last lOcatiOn yang saya wat shOw kat Sabah bah ..law saya still jOin dance,mesti saya dapat g Japan..kerana ada aral yang melintang,dan mendatang,sO saya terpaksa laa stOp dulu wat sementara waktu..

ehh,ape erk yang saya nak citer tadi??
hummm sal kuar makan lOll..
berbalik pasa stOry saya tadi,dengan kadar segera saya terus menghubungi my bOyfie n mintak izin untuk kuar dengan diOrang niy..*ada bakat jadi isteri mithali kan??hehe...


"yang,nak kuar dengan kak diana leh x??
kak ida n tunang dye cakap nak blanja makan Pizza...
dengan kak tehah skali.."
"nak makan kat mana??"
"kat Kbmall kOt..!!"
"Okay,sampai nanti call k"
"Okay,tenks.."    
 hOoraYyy...*wahh,xcited giler..(senyum memanjang dah macam kera sumbang)

lepas tu,saya terus bergegas mandi,n tOuch up cikit2,hehe...
sO tepat jam5 petang tuw kami berangkat ke Kbmall..
*wahh dah macam nak g jauh dah bunyinya tuu..

sampai jerk,terus ke pOrt yang kami maksudkan..
Pizza Hutt...*nyanyi loll..

Opss,,ramainye rakyat kat Pizza niy,sampai kene Order kat lua..
xper,sabar2 nanti adalah Orang yang nak blahh tuw..
lepas Order,kami pOm diberi meja,bukan nak bagi bawak balik,nak suh duduk..bekan atas meja,atas kerusi laa..aduhh..!!!



inilah fOtO yang dapat  saya sajikan buat tatapan anda sekalian..

sementara tunggu pizza sampai,apa kata pOsing dulu dengan bOtOl sOs niy...haa,Ok x??

seperti biasa,Orang akan baca dOa sebelum makan tapi saya,snap fOtO manyak2,baca dOa pastu baru makan...Ok x??meal niy diOrang bagi semenrtara tunggu pizza kami sampai..



yummy...kembang pipi lepas dapat makan...sayap ayam pOm belum habis lagi kat dalam pinggan tuu..


kOrang nampak tak salad kat dalam bOwl tu??
law kOrang nak tauu,tu laa penangan saya ngan k.ida..amik manyak2,sampai penuh bOwl..hhOhO.



lepas slesai makan kitOrang merewang plak kat tingkat atas sambil tengOk2 pakaian..biasa laa,nk shOpping pOm pOket kering lagi..haha..*wat malu jer..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
hak milik http://jandniez.blogspot.com sepenuhnya