nuffnang

..myFOllOweRs..

bLOg i fOllOw..!!

Image01 Photobucket 'create

nak cari aper???

Get This Wan Hazel Home Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Monday, February 21, 2011

..aku di biarkan kelaparan..!!!

..hai tO all reader..
dah lama sangat aku x pOst blOg..
asyik sibOk jer memanjang kan..
dah bersawang dah draf aku niy..
sO aku curik laa masa skejap nak pOst blOg niy...



aku skunk kat umah kazen aku kat Seri Damansara..aku datang niy nak tunggu dye cOz nak kene pergi majlis kakak dye tunang..masa kat umah dye,dye kene kerja..sO tinggal lah aku kat umah sOrang2..dengan xmakannya,lapar laa...
pastu petang tuh baru call aku then tanya,"kO nak makan aper??"

 pstu aku cakap laa, "aper2 jerlaa..asalkan aku dapat makan jer.."

then dye balik bawak dOminOs pizza skali..

"di sebabkan kO kene tunggu aku lama,sO aku upah kO makan pizza..cian kat kO xmakan lagi kan??"

"hah,tau xper..tau plak kO kesiankan aku erk??kO tinggal aku lama2 sOrang2 xkesian laa plak??"

"alah,makan jerla pizza niy.."


::  hanya tinggal tisu jer..::

::  niy laa sisa2 makanan yang tinggal.. ::

  sOry laa lupa nak tangkap gambar wat sajian tOk kOrang..
lapar sangat sampai lupa nak amik gambar..!!! maaf laa yer..
tengOk jerlaa sisa yang ada niy sampai terliur..
law nak,pi laa cari k.. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
hak milik http://jandniez.blogspot.com sepenuhnya