nuffnang

..myFOllOweRs..

bLOg i fOllOw..!!

Image01 Photobucket 'create

nak cari aper???

Get This Wan Hazel Home Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Wednesday, February 09, 2011

mengidam..!!!

..hari niy aku ada rasa macam nak makan dOnut jer..pastu aku ada cadang laa nak beli dOnut Big Apple kat TescO bila habis class nanti..
pastu,dengan perasaan yang tidak sabarnya aku pOm g laa TescO untuk beli dOnut tuh bila dah abis class..

niy laa,kOtak dOnut jer..hahaha...*credits tO Big Apple..


aku pOm dah lupa perisa apa yang aku pilih..tapi niy laa rupa dOnut2 itu..


yang aku ingat,cheese n chOcOlate..yang satu lagi tuh,bijik matahari punya perisa..kuaci laa..


xsabar rasanya nak makan dOnut tuh..
xsempat bukak unifOrm kOlej lagi aku dah bedal dOnut2 tuh..
sempat bukak Tudung jer pastu tinggal anak tudung jer kat ats kpala tuh..
nanti law buang kan,serabut dengan rambut plak.


niy kalau xsilap Cheese punya flavOur..
yang niy chOcOlate flavOur..
yang ny lak flavOur buah kuaci..


dan...

yang paling xbest nyer,ada laa sOrang hamba Allah niy yang suka sangat menyibOk..
apa yang aku makan ada jer dye yang nak nyibOknyer...

siap menyandar lagi time makan dOnut tuh..syOk laa dapat makanan free kan???


sO terpaksa lah aku g dapOr n kasi pOsOng sama itu dOnat..Sharing is Caring laa katakan...
huuh,xper laa,janji dapat rasa gak dOnut tuh...yang kat dalam pinggan dye tuh yang dah di bahagi dua laa..


Okay laa..aku nak menikmati dOnut niy dlu erh..??
nak jugak ker??sO g laa cari Big Apple yang berdekatan Okay..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
hak milik http://jandniez.blogspot.com sepenuhnya