nuffnang

..myFOllOweRs..

bLOg i fOllOw..!!

Image01 Photobucket 'create

nak cari aper???

Get This Wan Hazel Home Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Monday, January 24, 2011

..ketulan ayam berbentuk hati???

hari niy kelas habis awal..sO saya n kawan2 pOm decided nak g beli barang kat tescO..saya sebenarnya xnak beli pape pOm..sajer jew ikOt..BFF kan,mesti laa kene nyibOk..hahaha...
kami terdiri daripada KuTin, KuRah, KuWa, KuNoor, KuBie, KuBibah n KuNie (aku lah tuu) pergi laa ke tescO dengan penatnya..sebenarnya diOrang yang nak g bli barang cOz diOrang niy duk hOstel..saya yang duk kat umah,menyibOk plakk..kukuku...lalalaa...(ehh,bukan tdi dah mentiOn ke??)

cerita yang saya melalut niy sebenarnya bermula apabila saya terlihat ada satu kedai yang menjual ketulan ayam berbentuk hati..hah berbentuk hati???kOrang xtau ker??saya ingatkan saya jer yang ketinggalan,rupanya...tutt...(xnak cakap,paham2 ler)(kOrang lagi ketinggalan).jangan marah aa...*ajuk P.Ramlee..nak tau rupanya macam mana??macam ni haa..*pinjam dialOg harith iskandar kejap..
nak tahu camner??
             pandang bawah.. (jap3,bukan bawah lappy tu,bawah niy hah..)
                            |
                            |
                            |
                            |
                           V


sila terbalikkan lap anda..!! nice,rite??


 hahaha...baru lah kOrang taO camner kan??hehehe...

lepas tu bermulalah adegan saya yang teramat lah mengarut.minta perhatian kejap ehh,member saya snap fOtO niy time xder Orang lah...!!!hehehe... nak tengOk tak??

niy hah..!!!

diOrang suh saya cari cili,tapi baby cili yang ada penyakit syndrOme dOwn niy yang saya dapat..cute kann??

hah,niy plak kubis kacukan..dah kene kacuk dengan ape pOm saya pOn xtaO..!!

haaa,bleh teke x ape niy??

::mmuahh...!!!::

haha..saya cuma nak g beli rOti jer..tapi niy yang dapat..kira Okay lah tuu..huhhuu..camner??cantik x sayuran yang saya snap td??(cam pOyO jer) semuanya merah..semangat The Red WarriOr gituu...!!!hahaha...gOmO klate gOmO..(haikk,berkenaan ker?)


Okay laa..sampai cini saja saya melalut kayh..nanti marah dek Orang plak ngube kOkse..
sampai ketemu lagi yach..!!adiOs amigOs..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
hak milik http://jandniez.blogspot.com sepenuhnya