nuffnang

..myFOllOweRs..

bLOg i fOllOw..!!

Image01 Photobucket 'create

nak cari aper???

Get This Wan Hazel Home Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Monday, January 17, 2011

hePy bEsdaY...!!!



hepy besday tO mE...                        
hepy besday tO mE...
hepy bEsday tO D.I.N.I.E..
hepy besday tO me...!!!

d-dinie namaku
i-itu lah aku..
n-nakal Orangnya
i-indah dipandang
e-enak didengar


selamat ulang tahun yang ke20 buat aku yang kiut miut niy...
kah3...perasan lOl...erh,law aku tak puji diri sendiri,saper agy???
kan kat dalam blOg niy,hak peribadi aku...sO,suka hati aku laa..
hahaha...kOrang just bace jerlaa,jangan banyak sOngeh plak...
huhuhu...sempena masuknya aku ke alam 20an,aku berhajat nak,

1.tiup lilin 20batang atas kek yang indah...macam niy hah...



2.belajar rajin2,nak challenge dengan kakak aku,aku pOn nk pOinter tinggi gak..huhuhuuu...
3.aku xnak wat YANG sakit hati lagi..(aku kan nakal)
4.aku xnak gadOh2 ngan Orang lagi,nak hidOp hepi2 jew..
5.aku nak habiskan blajar biar dapat genggam diplOma..(wat masa niy laa..)

hahha...aku nak sangat tiup lilin yang 1tahun tu 20batang kat atas kek aku nanti..
YANG janji nak belikan kek tu nanti balik kL niy..
kOrang nak tahu x??
jam10 lagi dye cal aku wish beSday kat aku..dye cakap nak jadi Orang pertama yang wish kat aku,sO
terlaksanalah hajat dye tuu..pastu,jam12 dye bawak aku g makan KFC kat KKerian..xperla,kira rOmantik la tu makan berdua..huhuhu...Orang yang wish kat aku,mula skali aku dapat msg dari kakak aku yang tersayang,DIANA,KAK TEQ,daripada ADIK IEQA,adik aku yang tesayang BEBY,IJAK..kawan baek aku,SUHAILY..then dak kOlej aku,EBIEY,KAK BIE,FATIN HIDAYAH..
law saper yang ingat tu,wish skali ngan adiah besar2 tau...!!!
hhuhuhuuu....
terima kasih kat kOrang yang ingat kat aku.. yang ingat tapi xwish pOm aku thank yuu gak..
syukur sekurang2nya ada yang masih tak lupakan aku..
 i lurve u all,muaxx20..!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
hak milik http://jandniez.blogspot.com sepenuhnya