nuffnang

..myFOllOweRs..

bLOg i fOllOw..!!

Image01 Photobucket 'create

nak cari aper???

Get This Wan Hazel Home Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Friday, January 14, 2011

tabahkan hatiku..

aku xtahu nak mulakan macam mana..
apa yang aku tahu,aku nak luahkan apa yang terpendam dalam lubuk hati aku yang paling dalam..kenapa perasaan niy ada bila aku tengah sayangkan dia??apa salah aku sampai aku di layani sebegini rupa??katakan sayang,andai kau dah x sayang lagi,kau bicaralah padaku..ku kan cuba unuk terima semua ini..tapi,Tuhan tahu yang aku teramat sayangkanmu..aku selalu berdOa padaNya,andai kau bukan milikku,tunjukkanlah aku petunjuk yang jelas agar dapat aku bertahan dari kesengsaraan ini..andai kau tercipta untukku,aku memOhOn agar kuatkan rasa kasih sayang ini terhadapmu dan begitu juga dengan kau..aku xsanggup berpisah denganmu,tapi aku juga xsanggup diperlakukan seperti bOneka..hanya aku yang mengerti apa yang aku rasakan..hidupku dalam keraguan terhadapmu..entah kau menyayangiku ataupun tidak..aku xthu apa yang kau inginkan terhadapku sedangkan aku hanya tahu menyusahkan hidupmu..jika kau dah xsayang lagi,katakan yang sebetulnya..
aku hanya mampu berdOa agar Tuhan tabahkan hatiku untuk menempuh dugaan ini..aminn...!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
hak milik http://jandniez.blogspot.com sepenuhnya