nuffnang

..myFOllOweRs..

bLOg i fOllOw..!!

Image01 Photobucket 'create

nak cari aper???

Get This Wan Hazel Home Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Wednesday, November 02, 2011

kembali senyum..

Dear Diary,
 dah lama sangat saya lupakan awak,kan??
saya rindu sangat kat awak..
tapi saya xder masa laa nak post entry..
okay,now i tell u everything..
masa puasa hari tuh saya banyak sangat masalah..
nak2 dengan orang yang saya agak sayang laa..aper???thats my personal matter..biar i pendam sorang2 jer k..okay,i nak tukar panggilan plak...

yang i nak kongsi skarang niy,i nak gtau uallz,i dah xder hubungan pape dengan saper2 skarang..im free now..tapi bukan bermakna i bleh buat apa saja yang i suka..

kenapa i break up with him??
sebab mungkin kami dah xsehaluan..
tu jer jawapan yang dapat saya berikan wat masa skarang..

okay,bukan tu yang i nak ceritakan sbenarnya..
lepas raya,i kene posting kat hospital selayang..
agak sibuk jugak laa lepas raya sampai2 xsempat nak post entry..
entry dah bersawang kat draft niy..so,kira niy entry basi laa yer??hahaha...

kembali senyum???
ha'ah...skarang,i dah boleh kembali senyum sebab i xperlu rasa diri niy dipermainkan oleh saper2 dah..sebab perpisahan niy i yang mintak..i dah xtahan hidup dalam kepura2an.. semenjak i bersama dye,berat badan i susut 6kg..banyak sangat derita yang terpaksa i lalui..mungkin ini dugaan atau malasan tuhan pada i..i redha n terima seadanya..
tapi skarang dah naik balik baru 2kg..kira ok laa tuw..slow2 laa...

hahaha...i harap dapat luoakan kisah i dengan sidia..uallz tolong doa2kan kebahagiaan i tanpa sidia ok??
Amin..

p/s=tapi sampai skarang i tetap sayangkan dia dan akan slalu merindui dia..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
hak milik http://jandniez.blogspot.com sepenuhnya