nuffnang

..myFOllOweRs..

bLOg i fOllOw..!!

Image01 Photobucket 'create

nak cari aper???

Get This Wan Hazel Home Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Monday, January 02, 2012

im coming back





hai tawam-tawam..!!
rasanya dah lama sangat da sy xberblogging kan??
rindu plak tyme blogging dulu..
mmm...
saya skarang caner??
sy sihat jer,skarang da masuk semester 7 tahun ke3..
dah xlama sangat da sy nak habis blajar..
xsabar rasanya kan??
tension sangat da ngan dunia blajar..tp xbaik laa cakap macam tuu...hahaha...
paksa rela laa sampai hujung tahun niy jer..
hah??cinta??
lepas da clash ngan dia,saya ada jugak nk cari pengganti,tapi saya takut nak percayakan lelaki..bia jerlaa saya dup sorang2 dulu yer...
teman tapi mesra??hummm...ok gak....nanti laa saya cari sorang yuppp...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
hak milik http://jandniez.blogspot.com sepenuhnya